Word lid bij KIVI

Koninklijk Instituut voor Ingenieurs

Testimonial

Het verhaal van KIVI

KIVI, het Koninklijk Instituut Van Ingenieurs, is er voor alle ingenieurs (ir./ing.) in Nederland. Ze behartigen de belangen van technisch hooggeschoolden en bieden leden een plek om elkaar te ontmoeten, inspiratie op te doen, kennis uit te wisselen en zich persoonlijk te ontwikkelen.

Het Koninklijk Instituut van Ingenieurs, KIVI, heeft als doel binnen 5 jaar (2021) 50.000 leden te werven.

Cameraman Ben filmt deelnemers aan de LVB Xperience van Humanitas DMH voor ee promotiefilm

Denken

De doelgroep die ze willen bereiken zijn voornamelijk de jongere ingenieurs. We hebben onderzoek gedaan naar deze doelgroep en kwamen erachter dat ze deels niet weten dat KIVI bestaat, niet weten wat ze aan een lidmaatschap hebben of dat ze zich afvragen waar de bestaande leden werken.

We hebben KIVI vervolgens geadviseerd om de film in de vorm van een testimonial te gieten waar 4 leden hun verhaal doen, aangevuld met quotes die leden zelf hebben opgenomen (middels onze briefing).

Een bestaand lid kan namelijk in zijn of haar eigen woorden het best vertellen wat KIVI is en wat een lidmaatschap brengt.

Door de testimonial op de werklocatie te filmen laten we ook direct zien waar het lid werkt en maken we de film visueel afwisselend en vlot.

Een rij van deelnemers aan de LVB Xperience. Op de foto gezet door Mondha Media
Trainer Humanitas DMH lachend op de foto gezet door Mondha Media

Draaien

We zijn met een crew van 2, twee dagen op pad geweest. In die tijd hebben we opnames gemaakt bij Heijmans in Amsterdam, Worley in Den Haag, de TU in Delft en bij NWO in Utrecht.

Tevens zijn er diverse korte quotes door leden ingestuurd die we hebben verwerkt in de film.

Daarnaast hebben we aangeboden ook van de door ons geinterviewde leden een losse testimonial film op te leveren voor gebruik op social media. Hiermee kan KIVI nog vaker zichtbaar zijn wat de slagingskans vergroot om het doel te behalen.

Delen

De films zijn te vinden op de website van KIVI en op hun social media. De films zijn in het Engels ondertiteld.

Deelnemer maakt foto met haar mobiel tijdens het filmen van een promotiefilm voor Humanitas DMH door Mondha Media

De individuele testimonial video’s

Ook de kracht van testimonials inzetten?

het is het waard

Een reviewvideo van een klant of lid is een waardevol middel om meer vertrouwen te krijgen van jouw doelgroep.

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

 

Sebastiaan van Hamond van Mondha Media en video partner Tim van Remundt van We-r

Samenwerken met ons?

Een samenwerking begint met een persoonlijke kennismaking. Vul het formulier in en wij nemen snel contact op voor een vervolg gesprek.