Schoonmaakbedrijf Haagsehof
Interactieve video
Denken
Jacco van der graaf heeft voor schoonmaakbedrijf Haagse Hof het MOMI manifest bedacht. Een manier om de 4 belangrijke pijlers van het bedrijf kenbaar te maken aan de doelgroep.
MOMI staat voor:
- Mensen
- Organisatie
- MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen)
- Innovatie
Draaien
Aan ons de taak om de 4 pijlers te verfilmen. We zijn hiervoor 2 dagen op pad geweest om medewerkers op verschillende locaties te interviewen. En beelden te filmen van de werkzaamheden.
Naast de 4 pijlers hebben we ook een Intro en Outro gefilmd op het kantoor van Haagse Hof. Waarbij het als kijker lijkt alsof je zelf langs gaat.
Door de naam en logo van de kijker in de video te plaatsen geven we een extra motivatie om de video af te kijken. Deze persoonlijke items worden via een database ingeladen en via unieke url’s gedeeld met de betreffende prospects.
Na de persoonlijke rondleiding krijgt de kijker een interactief keuzemenu om 1 of meerdere van de 4 MOMI pijlers te bekijken. En uiteindelijk is er een bedankwoord van Haagse Hof en de call 2 action.
Delen
De Interactieve video is gebruikt om prospects op een unieke wijze kennis te laten maken met Haagse Hof.
De losse pijlerfilms worden op social media ingezet.