Haagse Hof

Schoonmaakbedrijf

Interactieve video & socials

Haagse Hof

Schoonmaakbedrijf Haagse Hof wilde op een originele manier prospects benaderen. Daar hebben we natuurlijk altijd wel goede ideeën voor. Zeker wanneer we, zoals in dit geval, sparren met een creatief strateeg als Jacco van der Graaf.

We zijn uitgekomen op een interactieve en gepersonaliseerde video, waarbij de kijker als het ware binnenkomt in het kantoor van Haagse Hof en daar kennis maakt met het bedrijf.

Voor ons is dit project de eerste interactieve video die we hebben mogen maken. En dan ook nog eens voorzien van personalisering. Een hele leuke uitdaging waar we blij van worden.

 

Openingsscherm Interactieve video schoonmaakbedrijf haagse hof Mondha media videoproductie

Denken

Jacco van der graaf heeft voor schoonmaakbedrijf Haagse Hof het MOMI manifest bedacht. Een manier om de 4 belangrijke pijlers van het bedrijf kenbaar te maken aan de doelgroep.

MOMI staat voor:

  • Mensen
  • Organisatie
  • MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen)
  • Innovatie
Schoonmaker bij schoonmaakbedrijf haagse hof
Interview setting met cameraman Ben en 2 klanten

Draaien

Aan ons de taak om de 4 pijlers te verfilmen. We zijn hiervoor 2 dagen op pad geweest om medewerkers op verschillende locaties te interviewen. En beelden te filmen van de werkzaamheden.

Naast de 4 pijlers hebben we ook een Intro en Outro gefilmd op het kantoor van Haagse Hof. Waarbij het als kijker lijkt alsof je zelf langs gaat.

Door de naam en logo van de kijker in de video te plaatsen geven we een extra motivatie om de video af te kijken. Deze persoonlijke items worden via een database ingeladen en via unieke url’s gedeeld met de betreffende prospects.

Na de persoonlijke rondleiding krijgt de kijker een interactief keuzemenu om 1 of meerdere van de 4 MOMI pijlers te bekijken. En uiteindelijk is er een bedankwoord van Haagse Hof en de call 2 action.

Delen

De Interactieve video is gebruikt om prospects op een unieke wijze kennis te laten maken met Haagse Hof.

De losse pijlerfilms worden op social media ingezet.

Ook videomarketing inzetten?

Wil jij ook je verhaal effectief vertellen met de beste video op de juiste plek? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

 

Sebastiaan van Hamond van Mondha Media en video partner Tim van Remundt van We-r

Samenwerken met ons?

Een samenwerking begint met een persoonlijke kennismaking. Vul het formulier in en wij nemen snel contact op voor een vervolg gesprek.